تعویض دی وی دی رایتر لپ تاپ لنوو

آموزش تعویض دی وی دی رایتر لپ تاپ لنوو Ideapad G570

در این ویدیو تعویض درایو لپ تاپ لنوو Ideapad G570 توسط تکنسین با تجربه تعمیرات مجموعه کامپیوتر افق انجام شده است.مراقب باشید در حین تعویض درایو دستگاه، به هیچ عنوان از شئی تیز یا وسایلی مانند پیچ گوشتی برای تعویض درایو دستگاه استفاده نکنید زیرا ممکن است این کار باعث شود قابهای دستگاهتان آسیب ببیند.

Drive یا دی وی دی رایترنوری قطعه سخت افزاری است که برای خواندن انواع لوح های فشرده به کار می رود و به دلیل اینکه به مادربرد نوت بوک متصل می شود سرعت بالایی در پردازش اطلاعات مختلف دارد. درایوهای نوری دارای ابعاد و ظاهر متفاوت از هم می باشند که هرکدام مختص یک دستگاه می باشند. روش تعویض درایو در دستگاه های مختلف ، متفاوت می باشد. شما می توانید ویدیوآموزش روش تعویض دی وی دی رایترلنوو Ideapad g570 را دراین صفحه مشاهده نمایید.

خرید دی وی دی رایترلنوو g570

اگرقصد خرید دی وی دی رایتربرای نوت بوک خود داشتید می توانید قیمت خرید دی وی دی رایتر لنوو ideapad g570 را مشاهده نمایید.

خرابی درایو لنوو g570

دی وی دی درایو نیز مانند سایر قطعات نوت بوک بعد ازمرور زمان دچارمشکل شود و آسیب ببیند. این آسیب ها ممکن است به شکل نخواندن اطلاعات درایوها ، کندشدن پردازش اطلاعات و… نشان داده شوند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *