تعویض دی وی دی رایتر لپ تاپ لنوو

آموزش تعویض دی وی دی رایتر لپ تاپ لنوو Ideapad L340

در این ویدیو تعویض درایو لپ تاپ لنوو Lenovo Ideapad L340 توسط تکنسین با تجربه تعمیرات مجموعه کامپیوتر افق انجام شده است.مراقب باشید در حین تعویض درایو دستگاه، به هیچ عنوان از شئی تیز یا وسایلی مانند پیچ گوشتی برای تعویض درایو دستگاه استفاده نکنید زیرا ممکن است این کار باعث شود قابهای دستگاهتان آسیب ببیند.

امروزه درساخت نوت بوک های جدیدتر و بروزتر نیز از دی وی دی رایتراستفاده می شود. چرا که همچنان استفاده از لوح های فشرده به صورت گسترده ای می باشد و اکثر برنامه ها و داده ها روی دیسک ها ذخیره می شوند و مورد استفاده قرارمی گیرد و قطعه ای که قابلیت خواندن این اطلاعات و یا رایت کردن داده های جدید دی وی دی درایونوری یا اینترنال می باشد. اگر درایو شما به هر دلیلی نیازبه تعویض داشت می توانید ویدیوآموزش روش تعویض دی وی دی رایتر لنوو IDEAPAD L340 را مشاهده نمایید.

درایو سازگار با لنوو L340

دی وی دی درایوها انواع مختلفی دارند که با توجه به هر نوع دستگاه متفاوت می باشد. این تفاوت ها از نظر ابعاد و مشخصات فیزیکی و پورت اتصالی آن می باشد. برای مثال لپ تاپ لنوو IDEAPAD L340 دارای دی وی دی رایتر با ابعاد 9 میلی متر و پورت اتصالی ساتا می باشد.

برندهای دی وی دی رایتر لنوو L340

امروزه از دی وی دی رایتر Sata superslim 9mm یا با عنوان E1 نیز شناخته می شود ، و مورد استفاده نوت بوک لنوو L340 می باشد با برندهای مختلفی تولید و به بازارعرضه شده است که تفاوتی در ساختار و عملکرد آن نیست.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *