تعویض دی وی دی رایتر لپ تاپ لنوو

آموزش تعویض دی وی دی رایتر لپ تاپ لنوو ThinkPad E51-80

در این ویدیو تعویض درایو لپ تاپ لنوو ThinkPad E51-80 توسط تکنسین با تجربه تعمیرات مجموعه کامپیوتر افق انجام شده است.مراقب باشید در حین تعویض درایو دستگاه، به هیچ عنوان از شئی تیز یا وسایلی مانند پیچ گوشتی برای تعویض درایو دستگاه استفاده نکنید زیرا ممکن است این کار باعث شود قابهای دستگاهتان آسیب ببیند.

قطعه ای در اکثر نوت بوک ها وجود دارد که به منظوراستفاده از تمامی دی وی دی ها و سی دی ها و خواندن اطلاعات آنها می باشد این قطعه دی وی دی رایتریا درایونوری نیز نام دارد. درایوها انواع مختلفی دارند که از نظر ابعاد فیزیکی و پورت اتصالی با هم متفاوت می باشند.این درایو با توجه به نوع دستگاه خود روش های تعویض متفاوتی دارند. شما می توانید ویدیو آموزش روش تعویض دی وی دی رایتر لنوو THINKPAD E51-80 را مشاهده نمایید.

قیمت خرید دی وی دی رایترلنوو E51-80

اگرقصد خرید دی وی دی رایتربرای نوت بوک خود داشتید می توانید ویدیو قیمت خرید دی وی دی درایو لنوو Thinkpad e51-80 را در این صفحه مشاهده نمایید.

گارانتی دی وی دی رایتر لنور thinkpad e51-80

تمامی دی وی دی درایوهای موجود در سایت کامپیوتر افق ، با گارانتی یک سال ، هجده ماه و یا شش ماه Iran.FSO به فروش می رسد. اگر درایو شما به هر دلیلی به مشکل برخورد می توانید با مراجعه به گارانتی شرکت افق این مشکل را برطرف کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *