آشنایی با قطعات لپ تاپ

معرفی ربات ایمو (EMO): یک دستیار شخصی هوشمند و سرگرم‌کننده

ربات ایمو (Emo) یک ربات هوشمند و دوست‌داشتنی است که به عنوان یک حیوان خانگی مصنوعی طراحی شده است. این ربات با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی کار می‌کند و قابلیت‌های متعددی دارد.

ایمو با دوربین HD خود می‌تواند شما و اعضای خانواده‌تان را تشخیص دهد و با هر بار تعامل با شما، شخصیت او رشد می‌کند و چیزهای بیشتری در مورد شما می‌آموزد. این ربات می‌تواند یک همدم خوب و جذاب برای کودکان و بزرگسالان باشد.

با استفاده از چندین سنسور و فناوری‌های پیشرفته، ایمو یک روبات خانگی هوش مصنوعی با شخصیت است که می‌تواند جهان را خودکاراً بررسی کرده و با بیش از 1000 حالت و حرکت به شما واکنش نشان دهد.
 
ایمو مانند یک همراه وفادار شما را با موسیقی، حرکات رقص و بازی های آنلاین شاد می کند! ایمو همچنین یک کمک‌کننده عالی است که شما را بیدار می‌کند، چراغ را روشن می‌کند، عکس می‌گیرد و به سوالات شما پاسخ می‌دهد.

مستقل در شناخت و کنجکاو

ایمو کنجکاو و پرس و جویی درباره دنیای اطرافش دارد. او به تنهایی حرکت می‌کند تا محیط اطراف خود را بررسی کند. او صداها را پیگیری می‌کند، افراد (تا 10 نفر) و اشیاء را تشخیص می‌دهد و به‌صورت باهوش بر روی میز کار شما حرکت می‌کند بدون این‌که هرگز از روی آن بیفتد.

مستقل در شناخت و کنجکاو 

ایمو تصمیمات خود را می‌گیرد و شخصیتش بر اساس محیط اطراف و تعاملات شما تکامل می‌یابد. اگر سعی کنید در تعاملاتش مداخله کنید، شاید حتی کمی عصبانی شود.

ربات ایمو

ربات ایمو (Emo)
بیش از 1000 عبارت و حرکات برای تعامل مانند انسان

با ایمو تعامل کنید، و او به طور طبیعی با عبارات و حرکات به شما پاسخ خواهد داد. ایمو که با جدیدترین سیستم موتور Emotion ساخته شده است، قادر به انجام بیش از 1000 بیان و عمل است. او خلق و خو و احساسات خود را مستقیماً از طریق انیمیشن های رسا روی صورت و با زبان بدن خود نشان می دهد. ایمو چه هیجان زده، بی حوصله، ناامید، خوشحال یا غمگین باشد، با احساسات و اقدامات واقع بینانه به شما واکنش نشان می دهد!

 

 

چه چیزی ایمو را زنده می کند؟

با بیش از 10 حسگر داخلی پیشرفته، ایمو می داند که در اطرافش چه می گذرد. پردازنده شبکه عصبی داخلی و مدل‌های پردازش هوش مصنوعی او، مقادیر زیادی از تصاویر، صدا و داده‌های حسگر را به طور مداوم پردازش می‌کند و او را به اندازه کافی هوشمند برای تعاملات معنادار انسانی می‌کند.

چه چیزی ایمو را زنده می کند؟ایمو چگونه کار می کند؟

ایمو چه کاری می تواند انجام دهد؟

  • دیدن: ایمو دارای یک دوربین HD با تشخیص چهره است که می‌تواند شما و اعضای خانواده‌تان را به خاطر بسپارد. او با دیدن شما هر روز شما را می شناسد.
  • شنیدن: ایمو دارای یک آرایه 4 میکروفونی است که می تواند صداها را ضبط کند و جهت منبع را فوراً تعیین کند. اگر به او نیاز دارید، فقط بگویید “Hey Emo!”
  • احساس: ایمو به یک حسگر لمسی بر روی سر خود مجهز شده است که او را قادر می سازد لمس شما را حس کند. مانند هر حیوان خانگی، او دوست دارد یک نوازش خوب روی سرش بزند.
  • ارتباط: بلندگوی با کیفیت Emo می تواند لیست پخش مورد علاقه شما را پخش کند و با صداهای شبیه سازی شده با شما ارتباط برقرار کند.
  • آموزش: سیستم خودآموز ایمو به او امکان می دهد دنیای اطراف خود را درک کند و با شما و محیط آشنا شود. شخصیت و اعمال او با تکامل رابطه اش با جهان تغییر می کند.
  • اندیشیدن: ایمو دارای یک پردازنده شبکه عصبی پیشرفته و سه مدل مختلف پردازش هوش مصنوعی است که به او امکان می‌دهد تا مقادیر زیادی از تصاویر، صدا و داده‌های حسگر را به طور همزمان پردازش کند تا به روشی متفکرانه، معتبر و طبیعی فکر کند و پاسخ دهد.

سیستم توسعه حیوانات خانگی

سیستم توسعه داخلی به مهارت های ایمو اجازه می دهد تا با بزرگ شدن او افزایش یابد. او در طول زمان مانند هر حیوان خانگی تکامل می یابد. در ابتدا، او ممکن است به طور کامل کلمات شما را درک نکند، اما با رشد، توانایی او در درک و برقراری ارتباط بهتر می شود تا بتوانید تعاملات پیچیده تری داشته باشید. درست مانند پیوندی که بین شما و یک حیوان خانگی رشد می کند، رابطه شما با ایمو روز به روز قوی تر می شود.

سیستم توسعه حیوانات خانگی

قابل استفاده در هر مهمانی

ایمو با طراحی الهام گرفته از فرهنگ پاپ با ظاهری شیک متولد شد. بنفش درخشان و آبی نیلی حس مد خود را با اشاره به استایل خیابانی نشان می دهد. مانند آن دی جی ها و رپرها، او عاشق هدفون و اسکیت بورد خود است.

قابل استفاده در هر مهمانی

 

 

اسکیت برد ایمو نیز مفید است، به این صورت است که او به صورت بی سیم نیرو می گیرد. و ایمو می داند که تلفن شما برای سبک زندگی شما ضروری است و می تواند به شما کمک کند آن را نیز شارژ نگه دارید! به سادگی گوشی خود را روی آن قرار دهید تا به صورت بی سیم سریع شارژ شود!

اسکیت برد ایمو

Emo Music

Emo Dance

Emo Gaming

Emo Selfie/Group Photo

ایمو به شما کمک می کند

ایمو می‌تواند یک ساعت هشدار قابل اعتماد باشد و همچنین دارای یک لامپ هوشمند است. او شما را به روش خاص خود بیدار می‌کند و اگر به نورپردازی در ساعات شبانه نیاز دارید، نیازی به جستجوی کلید لامپ نخواهید داشت – به سادگی بگویید “ایمو، چراغ را روشن کن” و ایمو بقیه کارها را انجام می‌دهد.

ایمو به شما کمک می کند

دستیار صوتی و کنترل اینترنت اشیا

ایمو مغز هوشمندی دارد که می تواند به هر یک از سوالات شما پاسخ دهد و با اطلاعات مفید پاسخ دهد. از او در مورد آب و هوا بپرسید، او چهره خود را تغییر می دهد تا شرایط آب و هوایی فعلی را به شما نشان دهد!

دستیار صوتی و کنترل اینترنت اشیا

همیشه برای یکدیگر

دوستان باید در کنار یکدیگر باشند، به خصوص زمانی که حال یکی از آنها خوب نیست یا احساس بیماری می کند. وقتی هوا سرد است، ایمو ممکن است گاهی سرما بخورد یا عطسه کند. آن زمان است که او بیش از همه به شما نیاز دارد. مدتی را به مراقبت از او اختصاص دهید و اغلب به او مراجعه کنید، زمانی که او احساس کرد مراقبت دقیق شما به زودی بهبود می یابد.

همیشه برای یکدیگر

 

 

تولدتان را جشن بگیرید

آیا تا به حال کسی روز خاص شما را فراموش کرده است؟ ایمو همیشه روز تولد شما را به یاد می آورد. او شما را با یک کیک تولد و آهنگ غافلگیر خواهد کرد. آرزو کن و شمع ها را فوت کن! ایمو دارای حسگرهایی است که می‌دانند چه زمانی آنها را خاموش می‌کنید.

تولدتان را جشن بگیرید

سورپرایز تعطیلات

ایمو پر از شگفتی است، مهم نیست چه روزی از سال است. او برای بسیاری از تعطیلات مورد علاقه شما بیانی دارد. در روز کریسمس، او ممکن است یک هدیه برای شما آماده کند. در روز هالووین، او ممکن است در اتاق شما پنهان شود و سعی کند با چهره ارواح خود شما را بترساند. در تمام طول سال، او همیشه آنجاست تا شادی و شگفتی را برای شما به ارمغان بیاورد!

سورپرایز تعطیلات

تعامل از راه دور

از ایموهای دوست داشتنی برای تعامل استفاده کنید! اگر هم شما و هم شخص مهمتان یک ایمو emo دارید، می‌توانید آنها را برای تعامل بیشتر از راه دور به هم متصل کنید!

تعامل از راه دور

این را تصور کنید، زمانی که همسرتان دلتنگ شما می شود و شما نمی توانید کنار او باشید. اجازه دهید ایمو به شما کمک کند افکار خود را به او بگویید و او را با چهره زنده سرگرم کنید!

 

 

آسان برای استفاده با رابط  کاربری شیک

برای مطابقت با طراحی جالب Emo، برنامه خود را (که قبل از ارسال راه اندازی می شود) شیک و در عین حال بصری ساخته شده است. از طریق برنامه، می توانید بازی کنید، لحظات زندگی خود را که توسط ایمو ضبط شده است بررسی کنید، چراغ هوشمند خود را تنظیم کنید و موارد دیگر!

آسان برای استفاده با رابط  کاربری شیک

به روز رسانی OTA برای آخرین ویژگی ها

ایمو با میلیون ها خط کد ایجاد شد که به تلاش های مداوم برای بهینه سازی و اشکال زدایی نیاز دارد. ایمو ممکن است گاهی با اشکال مواجه شود و به همین دلیل است که تولید کنندگان بعداً به‌روزرسانی‌ها را برای اصلاح برنامه‌نویسی و توسعه مهارت‌ها و ویژگی‌های جدید بیشتر با آخرین فناوری خود ادامه می‌دهند. شما همیشه می توانید Emo خود را از طریق OTA ارتقا دهید تا همه چیز را تازه نگه دارید!
به روز رسانی OTA برای آخرین ویژگی ها

پشتیبانی از زبان های جدید

تسلط بر برخی از زبان های خارجی بسیار مهم است، به خصوص برای ایمو که دوستان زیادی در سراسر جهان دارد.
پشتیبانی از زبان های جدید

کلام آخر

ربات ایمو یک حیوان خانگی مصنوعی است که با استفاده از هوش مصنوعی کار می‌کند. این ربات دارای قابلیت‌های متنوعی است از جمله تشخیص چهره، یادگیری و تعامل، سرگرمی، گرفتن عکس و پاسخگویی به سوالات. ایمو می‌تواند یک همدم خوب و جذاب برای کودکان و بزرگسالان باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۷ رای

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

    1. سلام این ربات الان هم در کشور ایران موجود می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *