دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

باتری لپ تاپ دل لتیتود Dell Latitude D830

باتری لپ تاپ دل Latitude D820-D830-6Cell
نا موجود
باتری دل D830باتری Dell Latitude D830 یک باتری 6 سل و از نوع اکسترنال می باشد. ظرفیت این باتری 4000mA و دارای توان خروجی 45Wh می باشد. در نظر داشته باشید که در صورت داغ کردن باطری و دیر شارژ شدن یا زود خالی کردن و بصورت ناگهانی خاموش شدن لپ تاپ شما نیاز به تعویض باطری دستگاه خود دارید. در غیر ای..
باتری لپ تاپ دل Latitude D820-D830-9Cell
نا موجود
باتری دل D830باتری Dell Latitude D830 یک باتری 9 سلولی از نوع خارجی می باشد. ظرفیت این باتری 6000mA و توان خروجی آن 60Wh می باشد. این باتری بصورت 6 سل و 9 سل در بازار وجود دارد که اگر به شارژ بیشتری به هنگام استفاده از لپ تاپ خود دارید پیشنهاد ما به شما مدل 9 سلولی این نوع باطری می باشد.خرید..
نمايش 1 تا 2 از 2 (1 صفحه)

باتری لپ تاپ دل D830

همانطور که می دانید باطری یکی از قطعات مهم و موثر در هر نوتبوک می باشد امروزه استفاده از لپ تاپ به جای PC رواج بیشتری دارد و به دلیل قابل حمل بودن آن ، افراد آن را همه جا با خود می برند از این رو باتری و آدابتور قطعات مصرفی و تاثیر گذار جهت حمل و نقل لپ تاپ به شمار می آیند. باتری ها طول عمر مشخصی دارند و حتی اگر استفاده زیادی از لپ تاپ خود نکنید ، بازهم پس از چند سال ناچار به تعویض باتری آن خواهید شد.

خرید و قیمت باتری لپ تاپ دل Latitude D830

معمولا کاربران نوتبوک هنگام خرید باتری جایگزین برای لپ تاپ خود نمی دانند که باید چه پارامتر هایی را برای انتخاب باتری جدید در نظر بگیرند شما می توانید برای خرید باتری دل لیتیود دی 830 باتری قبلی از دستگاه جدا نموده و پارت نامبر آن را که با کد اختصاری type مشخص شده است بررسی نمایید. شما می توانید قیمت خرید باتری دل Latitude D830 را دراین صفحه مشاهده نمایید.

مشخصات باتری دل Latitude D830

هر کمپانی ، در معرفی باطری بکار رفته در محصول خود ، علاوه بر ذکر میزان ساعت کاری در حالتهای مختلف ، چند سلولی بودن آن را نیز بیان می کنند. باتری لپ تاپ دل Latitude D830 به دو شکل 6 و 9 سل به بازار عرضه شده است که هرچه تعداد سل بیشتر باشد ظرفیت باتری بیشتر میشود و زمان حفظ انرژی برق نیز بالاتر می باشد. باتری های موجود در سایت کامپیوتر افق با برند Gimo دارای 6 ماه گارانتی تعویض IranFSO و 7 روز مهلت تست کالا می باشد.

سوالات متداول

به این معناست که باید حداقل دوماه یکبار اجازه بدهید باتری به صفر درصد برسد و خاموش شود ، آن را به پریز برق متصل نمایید تا کاملا فول شارژ شود

یکی از مشکلات رایج در سری نوت بوک های دل شارژ نشدن باطری میباشد که شما را به اشتباه می اندازد که باطری شما خراب میباشد ولی در اصل ایراد ازشارژر میباشد که آمپر لازم را به باتری نمیرساند و خرابی شارژر ، شما را به اشتباه به خرید باطری می اندازد.

برای این کار کافی است TYPE روی باطری که ترکیب از 5 عدد وحروف میباشد را برروی سرچ سایت افق وارد نمایید و باطری سازگار با نوت بوک شما را نشان میدهد برای دل لتیتیود D830 معروفترین تایپ آن GX047 میباشد.

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات